Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania
Šnýdr, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania si klade za cíl v teoretické části nejprve popsat změny, které ovlivňují současnou situaci na lokálním i zahraničních mediálních trzích, formulovat základní charakteristiky marketingové komunikace mediálních společností, především televizí, a přiblížit nástroje využívané ke komunikaci mediálních produktů. Praktická část této bakalářské práce se věnuje analýze obsahu a komparaci marketingových kampaní dvou konkrétních televizních pořadů Česko Slovensko má talent a Talentmania, které na podzim 2010 odvysílaly komerční televize Prima, resp. Nova. Marketingová komunikace těchto show je porovnávána na základě veřejně dostupných mediálních výstupů (články z periodik napříč mediálním spektrem, rozhovory se zástupci managementu, analýzy sledovanosti, inzerce), oficiálních materiálů vysílatelů (oficiální propagační materiály, tiskové zprávy, prohlášení, televizní upoutávky, propagační fotografie), rozhovorů se zástupci televizí a interních materiálů poskytnutých marketingovými odděleními těchto televizí. Závěr práce shrnuje základní poznatky o marketingové komunikaci v televizní oblasti, rozdílnost pojetí kampaní dvou formátově podobných televizních pořadů vyplývající z komparace a předkládá...
Talentové show v České republice a ve světě - analýza vybraných talentových formátů a jejich postupů v televizním vysílání a jejich vliv na chování publika
Králová, Michaela ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce mapuje historický vývoj reality TV a reality show se zaměřením na specifický žánr talentových pořadů, který platí ve světě i v České republice za současný fenomén v zábavním průmyslu televizního vysílání. S využitím metody orální historie jsou podrobněji vysvětleny principy fungování těchto show na vybraných formátech a je poukázáno, jak odlišné nebo shodné strategie se mohou v pořadech po celém světě vyskytovat. Dále se práce zaměřuje na strukturu a úroveň produkce, hlavní rysy v povaze a v chování publika, jako například utváření vztahu diváka k aktérům pomocí osobních příběhů nebo celebritizace a heroizace soutěžících. Dalším bodem analýzy je vykreslení ekonomických tezí a zásad, na kterých talentové show fungují a podle kterých se na televizním trhu orientují a řídí. Práce přibližuje pojmy jako "afektivní ekonomika", "budování lovemarks" či "inspirativní fanoušek", které jsou příznačné právě pro éru konvergence médií, kterou talentové show výrazně zastupují. Na závěr práce vykresluje i roli poroty a její specifické vlastnosti, které jsou nezbytné pro sledovanost a případný úspěch daného pořadu, a následovně poukáže na typické znaky talentových show, které fungují jen na české půdě, a které jsou odlišné od světových formátů v zahraničí. Příkladem může být unikátní...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.